Статус на нарачка
Како да направам нарачка?
За да нарачате, одберете го производот којшто сакате да го купите и додадете го во вашата кошничка. Откако ќе завршите со изборот, продолжете со страницата за наплата каде ќе биде побарано да ги пополните вашите лични податоци и детали за плаќање.
Проверете двапати дали точно сте ги пополниле вашите податоци за да бидете сигурни дека вашата нарачка ќе биде доставена без непријатности и компликации коишто може да се избегнат.
Дали мојата нарачка беше правилно поднесена?
Имаме неколку фази на верификација кога клиентите прават нарачка, ова е направено за да им обезбедиме на нашите клиенти највисоко ниво на безбедност.
Ако вашата нарачка е успешна, треба во следните 10 минути да добиете потврда за нарачката преку е-пошта која ја внесувате на страницата за наплата при поставување на нарачката. Доколку не добиете потврда, контактирајте нѐ и ние ќе ви помогнеме за ова прашање.
Зошто не добив потврда за нарачка преку е-пошта?
Ако нарачката е доставена, потврдена и успешно обработена, би требало да добиете автоматска потврда за нарачка преку е-пошта.
Ако не сте добиле потврда за нарачка на вашата е-пошта, ви препорачуваме да контактирате со нас за да провериме што се случило.
Можно е вашата нарачка да е неуспешна или вашата адреса за е-пошта да е погрешно внесена.
Поради зголемен сообраќај, можеби нема веднаш да ја добиете потврдата за нарачка. Потврдата за нарачката ќе ви биде испратенa преку е-пошта во рок од 48 часа.
Љубезно ве замолуваме да почекате 48 часа за да добиете потврда за нарачка пред да контактирате со нас.
Ако од вашата банкарска сметка се резервирани средства, можете да бидете сигурни дека вашата нарачка е успешна.
Се извинуваме за секое недоразбирање и ви благодариме за трпението.
Замена на нарачка
Може ли да ја заменам нарачката?
Откако ќе се направи нарачката, не можеме да ги замениме нарачаните производи или избраната количина. Во оваа ситуација, предлагаме да нѐ контактирате и да ја откажете погрешната нарачка. Потоа, ви препорачуваме да поставите нова нарачка на нашата веб-страница со точни ставки.
Може ли да ја сменам адресата за испорака?
Доколку сакате да направите промена во адресата за испорака, ве молиме контактирајте нѐ и ние ќе се потрудиме да ви помогнеме за ова прашање. За да ви помогнеме понатаму, ве молиме да ни ги дадете следните информации:
• Име и презиме
• Име на компанија (доколку адресата е на компанија)
• Име на улица и број
• Поштенски код и град
• Земја
• Телефонски број + адреса за е-пошта
Имајте предвид дека ова ќе го одложи времето на испорака. La Dama не е одговорна за какво било одложување на испораката поради промена на адресата што ја бара потрошувачот.
Може ли да ја откажам мојата нарачка?
Ако сакате да ја откажете нарачката, ве молиме контактирајте нѐ веднаш. Ако вашата нарачка е веќе обработена и испратена во компанијата за поштенски услуги, нема да можеме да ја откажеме. Само ако пакетот е сѐ уште во нашиот магацин, ќе можеме да го направиме тоа.
Испорака
Кога ќе ја добијам мојата нарачка?
Ние работиме напорно за да се осигураме дека ќе ја добиете вашата нарачка што е можно побрзо. Откако вашата нарачка е успешно поднесена, нашиот магацин ја обработува вашата нарачка следниот работен ден. Се одбира, се пакува и се испраќа.
Испораката на нарачката обично трае од 3 до 5 работни дена.
Пакетите не се испраќаат ниту се испорачуваат за време на викендите и државните празници.
Ве молиме имајте предвид – поради моменталната глобална ситуација со Ковид-19, може да има одложувања при испораката од страна на доставувачите.
Доцнењето на нарачката може да биде предизвикано и поради екстремни временски услови, технички дефекти (наши и/или кај партнерите за поштенски услуги), итн.
Покрај ова, ве молиме имајте предвид дека за време на промотивни кампањи, времето на испорака може да биде подолго од вообичаеното поради поголемиот обем на примени нарачки.
Добив погрешен производ/големина – што да правам?
Ако го добиете пакетот, а во него не е производот кој сте го нарачале, ве молиме контактирајте нѐ веднаш и без отворање на пакувањето на производот.
Ако пакетот со производот е отворен, не може да се замени. Ние ќе направиме сѐ што можеме за да ја поправиме нашата грешка што е можно побрзо, сѐ додека пакувањето на производот не е отворено.
Достава
Дали праќате во мојот град или село?
Да, испраќаме до сите градови и села во Македонија.
Дали доставата е бесплатна?
La Dama овозможува бесплатна достава за нарачки над 1299 денари, освен ако не е наведено поинаку. За нарачки до 899 денари трошокот за доставата изнесува 140 денари, додека за нарачки од 900 до 1299 денари трошокот за достава изнесува 70 денари.
Трошоците за достава се вклучуваат при нарачката во крајната цената на производот.
За време на промотивните периоди, овие граници може да подлежат на промени во зависност од понудата.
Мојата нарачка е подарок – дали може да ја отстраните фактурата/сметката од пакетот?
Нема фактура вклучена во пакетот кога е испорачан. Доколку сакате да имате фактура/сметка за вашата нарачка, едноставно контактирајте нѐ и ние ќе бидеме среќни да ви помогнеме.